..ganduri desculte, printre pasteluri...













3 comentarii:

Alex spunea...

sint citeva care-mi plac! n-am stiut la care sa scriu un coment, am ales desenu ista pentru ca....pentru ca ai talent ! Face-ul barbatului seamana cu Alfred Molina,,, mult succes in viitor enjoy

negoescu spunea...

culoarea ce-ai zamislit s-a nascut deja matura. e o culoare far' de copilarie. se zbate undeva intre autodefinire si un aparent, banal, "a fi". culoarea ce-ai plamadit nu se mai defineste decat prin secunda ce se estompeaza dupa ce mana-ti atinge coala. timpul a cazut in clepsidra, ireversibil. am revelatia cuvantului "trecut" prin anatomia ce parca nu se vrea sa fie a trupului cel tanar. culoarea-ti ce-mi bubuie in timpane se autodefineste prin tine si moare atunci cand o sufoci cu alb si negru, o faci din faina de gri si o coci la un vezuviu de rosu si negru. ma tulbura desenul tau, ma dor ochii de negru si ne-negru...desenele tale sunt un strigat puternic care se se disipa haotic pe ecran precum un picur de cerneala care plonjeaja intr-un pahar cu apa clara. urmaresc jocul firului de cerneala...de fapt, e firul de gand tulburat de desen...strigatul pantecului rotund de femeie admirat de ochii tristi ai omului invizibil...mereu am spus ca mainile sunt o prelungire a sufletului...sa fie culoarea pe panza umbra degetelor incapatanata sa dispara? acum stiu: desenele tale sunt umbrele degetelor tale, adunate toate, din toate universurile paralele...si stau acum doar la claca...
nu scriam, dar am privit si am vazut un strigat...am sa revin sa iti ascult picturile...

SELENA BARBULESCU spunea...

Super pasteluri !Imi plac lucrarile tale.